wtorek, 2 września 2014

Podsumowanie sierpnia

W tym miesiąc pojawiło się znacznie mniej postów, bo zaledwie 6, ale szybciej czytałam niż nadążałam pisać recenzje. Teraz będę się starała dodawać co najmniej 2 w tygodniu.

Zostawiliście 62 komentarze, przybyło 18 obserwatorów, odwiedziliście mnie 600 razy. Wzięłam udział w wyzwaniu, a do mojej biblioteczki trafiły 3 książki. Przeczytałam 17 książek.

                                                                      Wyzwanie: 
http://recenzjeami.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-czytam-opase-tomiska_4.html

Przeczytane książki:
- "Crescendo"- Becca Fitzpatrick (recenzja niebawem)
- "Cisza"- Becca Fitzpatrick (recenzja niebawem)
- "Ognista"- Sophie Jordan (recenzja niebawem)
- "Niewidzialna"- Sophie Jordan (recenzja niebawem)
- "W otchłani" - Revis Beth (recenzja niebawem)
- "Upadli"- Lauren Kate (recenzja niebawem)
- "Przysięga krwi"- Richelle Mead (recenzja niebawem)
- "W mocy ducha"- Richelle Mead (recenzja niebawem)
- "Ostatnie poświęcenie"- Richelle Mead (recenzja niebawem)
- "Kroniki krwi"- Richelle Mead (recenzja niebawem)
- "Złota lilia"- Richelle Mead (recenzja niebawem)
- "Obsydian"- Jennifer L. Armentrout (recenzja niebawem)

Coś dużo tej "recenzji niebawem", ale niestety w tym miesiącu się nie wyrabiałam. Postaram się to nadrobić i dodawać na przemian zaległą i aktualną recenzję.

              Ostatnio zakupiłam tą książkę, w której już po 30 stronach się zakochałam;)

                                                            A oto wygrana na blogu Agi Cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz