czwartek, 31 lipca 2014

Podsumowanie lipca

Lipiec według mnie był udany. Jest to pierwszy miesiąc wakacji jak i mój pierwszy miesiąc w blogowym świecie. Miesiąc minął mi głównie na czytaniu i blogowaniu, lecz także na innych przyjemnościach. Odwiedziliście mnie 745 razy, zostawiliście 63 komentarze. Serdecznie wam za to dziękuję;) Każdy nawet najmniejszy komentarz dużo dla mnie znaczy.Opublikowałam 18 postów. Wzięłam udział w 1 wyzwaniu, przeczytałam 14 książek, do mojej biblioteczki trafiło 7 książek w tym jedna wygrana.

                                                                     Wyzwania:
http://mkczytuje.blogspot.com/p/wyzwanie-biblioteczne.html
Przeczytane książki:
-Zbuntowana- Veronica Roth (recenzja niebawem) 

Wygrane:
Wygrałam tą książkę na tym cudownym blogu;) http://www.czytanie-moim-tlenem.blogspot.com/

Książkowe zdobycze:
                                                ( przepraszam za kiepską jakość zdjęć)
Niektóre książki kupiłam na biedronkowym kiermaszu inne z radością przygarnęłam;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz